FAMELESS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FAMELESS

'cause we may be bad but we're perfectly good at it, sex in the air we don't care we love the smell of it

rodiklisLatest imagesIeškotiRegistruotisPrisijungti

You either want to be with me, or be me!

Go down 
4 posters
AutoriusPranešimas
Chad Sparks
You like sleeping? Me too! We should do it together sometime
Chad Sparks

veikėjo amžius : 18
pranešimų skaičius : 218

You either want to be with me, or be me! Empty
RašytiTemos pavadinimas: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 5:35 am

You either want to be with me, or be me! 68818_169237483102270_100000480583534_512608_7789714_n
BONJOUR! ♥
Kadangi daug kas kuriasi naujus aprašymus tai ir aš prie tos mados prisidėsiu:DD Kaip daugelis žinot,o gal kaikurie ir nežinot esu Monika arba dar kitaip žinoma kaip meidė,cukinija,cappuccino,inolvidarte or smht like that. Jau nei daug nei mažai metų gyvenu tokiuose Kėdainiuose,Lietuvos vidurį jeigu kažkam įdomu. Šiaip va gimiau aš žiemą,gruodžio penktą todėl ir esu Šauliukė. Ir šiaip manyčiau zodiako ženklas atitinka mane – esu užsispyrus kaip ožka :DD o šiaip tai draugiška gan ir linksma ir bendraujanti.. nors šiaip ne man čia reikėtų spręsti,o jums (sun) Nors šiaip tai pasakysiu,kad mėgstu nusišnekėti,DAUG nusišnekėti,nu nes kitaip man neišeina… :(( Dar va norėčiau padėkoti internetui,nes čia susiradau daug daug daug draugių kurios yra labai fainos ir šiaip aš jus myliu labai ir sunčiu po bučkį visoms :***

I LOVE/I LIKE IT ♥
Films/series: The Vampire Diaries,iCarly,Harry Potter,Wild Child, Picture This,Step Up,A Cinderella Story,Angus,Thongs And Perfect Snogging,New York Minute,I Love You,Beth Cooper,Bring It On and etc.
Celebrities: Zac Efron,Nina Dobrev,Ian Somerhalder,Leighton Meester,Nelly Furtado,Cassie Ventura,Ashley Tisdale,Jensen Ackles,Chace Crawford,Cheryl Cole,Emma Watson,Katy Perry,Luisana Lopilato,Lauren Conrad and etc.
Other:ŠOKIAI♥♥♥,draugai,šeima,S.S.♥,muzika,arbata,latte,vasara,žiema,draugai,dainavimas,
piešimas, facebook,skype,tašės&auskarai,tv,pliušiniai žaislai,gyvūnai,gamta,gražūs drabužiai,weheartit.com,tuiraš,forumai,atostogos,gimtadieniai&šventės,
photoshopas,anglų pamokos,maudynės,saldumynai,skanus maistas,ledai,(rofl) smailas,kompiuteris,internetas,livejournal,guminai and etc.

I HATE IT/I DON’T LIKE IT ¤
Miley Cyrus,Justin Bieber,šalta vasara arba per karšta vasara,negražūs smailai like :)),;}}}},;]]] ir etc,kai pasilagina photoshopas,kai pasilagina kompas,kai ilgai siunčia tvd,kai telefonas pjauna grybą,kai užduoda daug namų darbų,kai reikia mokytis rusų,pasikėlę žmonės,melagiai,neskanus maistas,kai apmindo mano batus,kai užsilagina skaipas ir etc.

Atsiprašau dėl to jeigu kažko nepaminėjau,bet nu bloga mano atmintis tai nepyksit gal labai.. Šiaip jeigu įdomu kas tai klauskit,atsakysiu būtinai:**

Paskutinį kartą redagavo Chad Sparks, Pen. 11 12, 2010 11:04 am. Redaguota 1 kartą
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
u just gotta ignate the light...
Bart Bass

Male veikėjo amžius : 19
pranešimų skaičius : 393

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 7:47 am

pz kokia fainą tū :D. panaši į mane, tik, kad aš netikiu horoskopais :D.
suprantu tave dėl nusišnekėjimo...
yeah, dbr ne vienam man patinka anglų kalba :D.
nu šiap nerali tu.

p.s. dabar turi daug draugių ir vieną draugą :D.
p.p.s. tu parašei savo nemėgstamą smailą pirmoje pastraipoje nuo galo trečioje eilutėje :D.
Atgal į viršų Go down
http://www.saulee.webs.com
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 11:04 am

AWWW, kaip cute :DD tai jo, žinok aš dažnai nusišneku, pasitaiko man taip.. kažkodėl XDDD anglų kalba rocks, nes mūsų anglų mokytojas kietas! :DD aww kaip ačiū You either want to be with me, or be me! 13239
p.s. kaip miela!! :DD
p.p.s. nu blemba, ok, visgi patinka man jis :DD
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
Bart Bass

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 11:57 am

:D
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 11:58 am

blemba aš tokį ilgą postą rašiau, o tu sugebėjai IŠSTENĖTI TIK ŠITĄ MENKĄ SMAILĄ!!!???? :DDDDDDD
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
Bart Bass

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:01 pm

aš neturiu žodžių, radau sau artimą sielą xD.
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:02 pm

vistiek pykstu !! :DD
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
Bart Bass

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:03 pm

ką daryt, kad atleistum? xD
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:03 pm

atsiprašyt, vpš aš stengiaus postą rašydama, o tu čia kažkokį smailą vieną uždėjai.. :DD
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
Bart Bass

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:05 pm

bet užtat koks jis buvo nuoširdus :D.

atsiprašau :D.
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:06 pm

aš gal nemoku smailų kalbos.. x.x :DD ok, atleidžiu.. GAL :DD
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
Bart Bass

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:08 pm

ištrink tą 'gal' :D
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:10 pm

hahahahaha, pasvajok ir praeis :DD
Atgal į viršų Go down
Bart Bass
Bart Bass

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:14 pm

nepraeis :D.
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimePen. 11 12, 2010 12:17 pm

nu va, ką padarysi :DD
Atgal į viršų Go down
Chelsea Hale

Chelsea Hale

Female veikėjo amžius : JAU 17
pranešimų skaičius : 111

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeŠt. 11 13, 2010 6:53 am

mano pats mylimiausias katuuuuuuuks :******
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeŠt. 11 13, 2010 6:58 am

o tu mano, kataniukai :***********************
Atgal į viršų Go down
Blair Crawford
Don't give a damn about my bad reputation!
Blair Crawford

Female veikėjo amžius : 17
pranešimų skaičius : 260
tikrasis amžius : 30

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeSk. 11 14, 2010 12:24 am

oo, monika, taip ir galvojau, kad čia tu, labaaaas You either want to be with me, or be me! 243965
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeSk. 11 14, 2010 6:01 am

laaaaaabas, o tu būsi... hmmm gretka maybeh?? :DD
Atgal į viršų Go down
Blair Crawford
Blair Crawford

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeSk. 11 14, 2010 7:25 am

jooo, čia aš, Gretka :DD
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeSk. 11 14, 2010 7:33 am

yeeee, atspėjau aš!!! :DDD
Atgal į viršų Go down
Blair Crawford
Blair Crawford

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeSk. 11 14, 2010 7:34 am

nu, mldc tu!!! :DD
Atgal į viršų Go down
Chad Sparks
Chad Sparks

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitimeSk. 11 14, 2010 9:30 am

awww kaip faina!! :DDD
Atgal į viršų Go down
Sponsored content

RašytiTemos pavadinimas: Re: You either want to be with me, or be me!   You either want to be with me, or be me! Icon_minitime

Atgal į viršų Go down

You either want to be with me, or be me!
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
FAMELESS :: AWAY :: ♥ THERE'S SO MANY WAYS TO LOVE ME ♥ :: aprašymai-
Pereiti į: